poniedziałek, 11 maja 2015

Poszewka z kwadratów

Następna poszewka z kwadratów z kwiatkiem. Zrobiłam 9 kwadratów identycznych, które połączyłam szydełkiem i wykorzystałam na jedna stronę poszewki.







Drugą stronę zrobiłam wykorzystując jeden taki kwadrat z kwiatkiem, stopniowo go powiększając .







No i tak się prezentuje gotowa poszeweczka





Cieszę się, że do mnie zaglądacie i miłe słowa zostawiacie. Pozdrawiam i życzę słoneczka. Ja dzisiaj mogłam z niego skorzystać i cyknąć zdjęcia na ogródku.

13 komentarzy:

  1. Prześliczna podusia!!! Pięknie ją prezentujesz!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna poszeweczka i kolorki piękne dobrałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna poducha.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten motyw, zrobiłam nim konika:) Podusia prześliczna, bardzo podobają mi sie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna poszewka :-) Cudne kolory i piękne kwiaty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna poszewka!!! Wspaniałe kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wykonana poduszeczka, aż się prosi o przytulanie. Jest suuuper! Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przytulaśna ta poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna poszewka! Bardzo fajnie dobrałaś kolory! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie poszewki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeglądając bloga nie mam innego wyjscia, jak dołączyć do grona fanek. Piękne

    OdpowiedzUsuń